BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 15. juni 2009

Rock Mula Baby.!!

Halla.
I dag har jeg har ikke vært på skolen hadde fri og det er deilig ass hehehe.
så jeg sto opp kl 14:00 og nå sitter jeg å skrive på data hehe
åja Jeg glemte å skrive hva jeg gjorde på Lørdag xD.
På Lørdag har jeg vært i Byen med Skippy og vi hadde møtett Blå (en kompis fra North-Side)og vi har også vært wid Michelle og Cristina. Så det var digg^^.
Vi har vært på Østbanshalen og overalt. og Med Blå var vi på Grønland vi chille der.
På søndag.? Søndag er alltid Kjedelig som vanlig så på Søndag har jeg ikke gjort noe spesielt untatt spilt inn new track.(Is da Rock Money).
Jeg sa jo at dere skulle høre mer av Rock Money så here is da New track.
Dere kan laste ned Tracksen her.

http://www.zshare.net/audio/61401547c906b386/

0 kommentarer: