BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12. juni 2009

Money Baby.!

Shit ass i dag har jeg vært på skolen og vi hadde Samfunnsfag,Engelsk og bla bla.:P
Etter skolen satt jeg bare på pc å sjeke sum shit.
Men så ringte noen meg(skal ikke si hvem ^^) for å hente Money siden han skyldte meg sum Money U digg.
And It was Big Money Dawg hehe.:P

Btw den sangen Everybody Look at You.!! scorer bra ass.
Har sett den her for å bli lastet ned og innen noen dager ca. 5 dager blei det meir enn 100 ganger lastet ned DAMN.!!:P( nå blei det 135 ganger lastet ned)
Sangen er ikke engang på et annet nettsted Bare her så det vil si at jeg får Masse besøker på bloggen min Thank ya all For that.
And Oyeah den Tracksen var ikke engang mixed på riktig måte og kvalitet var ikke den beste heller Vi hadde spilt den inn med Skippy's sin Data hehe.men jeg får mange Nice Komentar.
Thanks for That<3

But Stay tuned for nye tracks med God kvalitet osv. Snart kommer dere også til å høre nye tracks av Rock Money, Rock Mula, Rock Penger , U Can Call it How u want hehe It's All About Money.

Peace..<3

0 kommentarer: